Апеляція – зовнішня претензія клієнта до рішень ООВ під час виконання його співробітниками своїх службових обов’язків;
скарга – зовнішня претензія клієнта на обслуговування, терміни проведення робіт з оцінки відповідності або некоректне поводження чи дії персоналу ООВ;
спірне питання - розходження між клієнтом і ООВ у розумінні становлених вимог та правил проведення робіт або виконаних дій.
Подавати апеляцію може виробник, постачальник або інша сторона (далі – клієнт), незгідна з діями та рішеннями ООВ під час розгляду поданих ними заявок на оцінку відповідності, а також коригувальних заходів стосовно цих робіт та послуг.
Апеляцією можуть оскаржуватися такі необґрунтовані рішення ООВ:
- прийняття рішення про відмову в затвердженні типу, сертифікації або у розширенні їх сфери;
- призупинення дії чи скасування сертифіката відповідності/затвердження типу;
- відмова у видачі сертифіката відповідності/затвердження типу.
Скаргою можуть оскаржуватися такі необґрунтовані дії ООВ:
- відмова у прийнятті до розгляду заявки на оцінку відповідності;
- порушення правил та процедур оцінки відповідності;
- порушення термінів проведення робіт з оцінки відповідності;
- некоректне поводження чи дії персоналу ООВ;
- інші дії, якщо вони призвели до порушення прав та інтересів заявника у сфері оцінювання відповідності.
Подання апеляції (скарги) не зупиняє дії рішення, прийнятого ООВ.
До розгляду не приймається апеляція (скарга), авторство якої встановити неможливо. Розгляду не підлягають повторні апеляції з одного і того ж питання, яке було розглянуте і щодо якого було прийняте рішення.
Всі апеляції, скарги та спірні питання подаються до ТОВ «АВІКС-ДРАЙВ» на ім’я директора протягом місяця після отримання заявником рішення або інформації щодо дій ООВ, які заявник бажає оскаржити.
Отримана ТОВ «АВІКС-ДРАЙВ» апеляція (скарга) у двотижневий термін подається на розгляд комісії.
В апеляції (скарзі) повинна бути чітко викладена суть проблеми. До апеляції (скарги) додаються всі документи і матеріали, які підтверджують і пояснюють факти, що в ній містяться, а саме:
- листування щодо спірного питання між заявником та ООВ (випробувальною лабораторією);
- протоколи випробувань продукції;
- зразки або фотознімки продукції;
- технічна документація на продукцію (за потреби).
Комісія може вимагати інші документи, потрібні для розгляду апеляції (скарги).
Прийняте рішення апеляційної комісії письмово доводиться до відома клієнта та ООВ протягом п’яти днів після проведення її засідання.
В разі незгоди з рішенням апеляційної комісії ООВ клієнт має право звернутися до апеляційної комісії центрального органу виконавчої влади з питань оцінки відповідності, а також до суду, згідно з чинним законодавством.
Поштова адреса для подання скарг та апеляцій:
ТОВ «АВІКС-ДРАЙВ»Україна, 08631, Київська обл. Фастівський р-н, селище Глеваха
вул. Вокзальна, 11/1
Електронна адреса для подання скарг та апеляцій:
aviks-drive.admin@ukr.net